8 april 2009

And the winner is Tvåan!

Det blev version 2!

Tack för alla råd och åsikter! Det känns rymligast så här och är solen snäll och skiner får nästan alla sol på näsan på det här viset. Dessutom som Camilla skrev så får fler utsikt framför sig, istället för att titta in i väggen. Laika verkade även gilla denna möbleringen bäst, vi får se hur länge påskriset överlever ;)






Idag har jag köpt nya gardiner till vårt vardagsrum.

Gardiner är ett stort huvudbry för mig, jag är så jäkla petig och långsam. Sambon kunde inte bry sig mindre när det gäller gardiner. Det tog ett år innan de första gardinerna inhandlades, då hittade jag "de perfekta". Nu har jag ändrat smak igen. De nya är totala motsatsen, och jag måste smaka på dem ett tag men jag tror att jag kommer gilla dem.
Behöver bara måla om rummet så det passar till gardinerna.... ;)

(Gardinerna är likadana som på bilden ovan till höger, i spets.)

2 kommentarer:

Mejrams! sa...

Hej Veronica!
Tack för din gulliga kommentar hos mig. Du undrade över överstycket på skafferiet. Det är glas som sitter i, varannat klarglas och slipat.
Ditt trägolv på balkongen blev jättesnyggt, tänk vad det gör för helheten och mycket skönare och gå på. Kram Merja

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så mysigt det ser ut på din balkong, här drömmer vi mest om att all snö skall försvinna. Vill passa på att önska en Glad Påsk.Kram Tess