18 september 2009

Höstmys



Nu har jag köpt ljung till balkongen och då är det höst!
I allafall om jag får bestämma. Det kunde gott bli lite höstkallt dock.





Häromdagen fyllde sambon 29 år och jag gjorde lite höstfint pynt på soffbordet.









Jag plockade rönnbär och några vildäpplen i skogen och köpte ett par nya blockljus.





Det roligaste är att fick inspirationen till att pynta med rönnbär efter att jag surfat runt och läst på andra bloggar, det är så kul med all inspiration man får utav andras bloggar! Tack :)

1 kommentar:

Lisa sa...

Håller med dig, ljung är höst för mig med. Ska in till Blomsterlandet i veckan tror jag och införskaffa mig höstfint till krukorna.
Jättefin bordsdekoration du gjort! Visst är det bra med inspiration från andra, man får mycket av den varan när man kikar runt på andras bloggar tycker jag och det är så kul! :)