16 september 2009

Den fulsnyggaste prylen?



Nu måste jag bara få visa upp en pryl i mitt hem som är ganska rolig. Jag har haft den i ett par år nu och den har fått pryda hemmet i perioder och bo i garderoben i perioder.



Men den är SÅ rolig. Så där ful att den blir snygg. Förlåt svärföräldrarna (julklapp) men den är ful på ett alldeles härligt sätt! Så smaklös med sitt plasthandtag och fluffkant men samtidigt så söt. Den matchar min röda soffa också. Hehe.



För den som inte ser det, så är det en lampa som ska se ut som en handväska ;)
Jag måste erkänna, jag älskar den! hihi framförallt för att den får mig att le! Märklig känsla att se på en pryl och tycka att den är underbar och totalt smaklös på samma gång.




Har du någon fulsnygg pryl hemma?

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hihi, vilken cool lampa!! Men håller med dig, den var faktiskt sådär fulsnygg. ;) Ska kika runt här hemma om jag kan hitta nått sånt där härligt fulsnyggt jag med. :)
Varför är det så, att många verkar tycka att Buffy är töntigt? Jag bara älskade den serien!! Vi har bara sista avsnittet kvar i säsong två. Hoppas vi inte behöver vänta så länge på treans säsongstart, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Hehe...

Lisa sa...

September måste vara en bra månad för kärlek, helt klart! :) Grattis på eran dag, hoppas ni får en mysig kväll!
Kram

becca sa...

Vilken härlig lampa, vilken paryt stämning om du tog den som handväska, men då får du ta lång sladd =).

Ha en bra helg, kram Rebecca.