18 september 2009

17 september 2009



Igår firade sambon och jag 4 år tillsammans!

Han överraskade mig med en underbar bukett med rosor när han kom hem.
De doftar helt ljuvligt.





Första tiden efter att vi blev tillsammans så kunde han överraska mig med en ros eller flera ganska ofta. Han brukade skriva en liten dikt på ett kort också, om sina känslor för mig. Han är väldigt duktig på att skriva, vackert och med humor.



Jag fick ett kort även till dessa rosor med ord som får ögonen att tåras. Han är verkligen ett äkta guldkorn. Han betyder mer för mig än jag kan förklara i ord.

Jag är så otroligt glad att han finns i mitt liv!

2 kommentarer:

Lina sa...

Fina rosor. fyra år alla redan minsann, tänk vad tiden går =D

Lisa sa...

Åh så fina rosor! Visst är det kul att få blommor! Mysigt med några vackra skrivna rader till också. Något att spara, läsa och minnas tillbaka till när ni sitter tillsammans som pensionärer! ;)