11 maj 2010

Ett paket med inspiration!




Det damp ner ett stort paket hemma hos mig i förra veckan!
Jag älskar paket, kändes lite som julafton :)



Jag hade lyckats lämna den 3000:e kommentaren hos den ljuvliga bloggen Inspirera! Carina var så gullig och skickade mig detta paket som tack.



Jag blev jätteglad!
Det är ett underbart smycke för mina balkongkrukor eller innekrukor med, jag tycker verkligen om den!
Eftersom det varit så kallt har varken plantor eller det fina hjärtat fått flytta ut på balkongen än, men hjärtat glittrar hos en fjärilskrasseplanta så länge.

Trådhjärtat är designad av Kristina Lindbohm på Trådspira
Där finns massor utav vackra saker, jag har kikat runt och blev helt köpgalen :)



Tänk vilken perfekt present för just mig, tack snälla Carina!!

Titta gärna in hos Carina på http://inspirera.bloggsida.se/

1 kommentar:

Carina sa...

Vad kul att du tyckte om hjärtat!
Hoppas det förgyller dina odlingar - när värmen kommer...
Lycka till med livet!
Kramen.