11 maj 2010

Det där med att ha fullt upp...

Skolan går in i sista slutspurten för terminen och året nu, har en vecka kvar till den stora årliga examinationen och två stora tentor.
Jobbet tar sin tid.
Hästen tar sin.
Men det är en sak till som stjäl min tid denna våren.

Förberedelse.

Särskilt mental förberedelse och mycket fysisk vila, för vi ska nämligen få vårt första barn om 3 månader. Det känns så stort att jag har ytterst lite fokus över för skolan eller något annat. Jag förbereder mig, mentalt och praktiskt. Vilken omvälvande förändring vi är mitt uppe i!


4 kommentarer:

Camilla sa...

Oj vad kul och spännande! Stort grattis!! Då blir det kanske flytt snart? :)

Carina sa...

Det är helt underbart att bli föräldrar...Lycka till!
Kramen.

Mimmi sa...

Tre små månader. Galet och fantastiskt :)

Lisa sa...

Stort grattis! Så spännande!! :) Att du lyckats hålla dig från att berätta nått i bloggen så länge, det vet jag inte om jag klarat. ;) Ha det superbäst nu och ta hand om dig!