17 juli 2011

Någonting gammalt, något nytt, något blått och något lånat....



Oj oj oj oj oj.

Igår gick min kära sambo ned på knä och friade till mig!

Vilken dag, han hade planerat upp den i smyg från morgon till kväll, underbara älskade, fina människa! Jag trodde bara att vi för en gångs skull skulle gå ut på restaurang och äta, själva, med barnvakt till sonen. Mysigt! Dejtdag liksom.

Jag blev uppvaktad med frukost på sängen och små presenter då och då under dagen, jag blev lite förvånad att han tog i så, men visst, det var ju vår dejtdag! Hihi, men det blev visst lite mer än så. Vår förlovningsdag! Presenterna blev ledtrådar till frieriet som han gjorde vid havet, som jag älskar.

Lycklig!

3 kommentarer:

Gult Är Fult sa...

Grattis. Grattis igen vännen!! :-)

Lisa sa...

Åh så mysigt! Stort grattis! :)

Mimmi sa...

Grattis igen :D