10 februari 2011

Myspyslyslampor




Åh vad jag gillar att göra fynd!

På den senaste tiden jag har och sambon lyckats göra en hel del klipp. Som byrån jag visade för ett par inlägg sedan, 100 kr på stadsmissionen. Eller som när jag köpte underbara lakan av fin kvalitet, underlakan och vita linnegardiner på 75 % rea (!). Eller de nya ljuslyktorna i sovrummet -halva reapriset, nya duschdörrar för mindre än halva priset, en söt lampa för 40 kr på second hand, en perfekt trasmatta till vår walk-in-garderob för 75 kr.... eller som i detta fallet när jag köpte 2 nya lampor. De var nedsatta från 600 kr till 60 kr styck, ganska bra pris!

De lyser så fint, så där mjukt, gult och varmt. Det gillar jag.



Jag sprang på dem kan man säga, när jag skulle köpa kabellister, så bara var de där och väntade på mig! En står nu i hallen och en i vardagsrummet, men du vet hur det är när man är nyinflyttad... Man måste testa, flytta runt och prova ett par ställen innan man hittar rätt plats för varje sak.



Precis som att den där spegeln inte ska hänga där egentligen och byrån ska ju få fötter någon gång och......

1 kommentar:

Lisa sa...

Jisses amalia vilka fynd du gjort! Sånt är ju riktigt roligt när man gör och man blir liksom lite extra stolt över sina inköp. Köp en triss-lott när du ändå är igång vettja!! :D
Kram //Lisa