25 februari 2011

Den sötaste lilla skylt



Vad skulle passa denna familj bättre än just en sådan här skylt?

Den här lilla pärlan fick vi i inflyttningspresent utav våra mycket kära vänner, jag älskar den! För den som inte vet, så har vi nämligen 4 katter, alla med varsin sorglig bakgrund. Hemlös, avlivningshotad, vanvårdad, de har på olika sätt hittat till vår lilla familj.

Jag såg en ljuvlig skylt idag bland fotona från Ikeas kökstävling. I samma stil som denna fast det stod CUISINE. En sådan vill jag ha! Det är mycket kök i mina tankar just nu..

Tro nu inte att jag bara ligger i sängen om dagarna och gosar och myser med bebis alias lillgangstern, eller jo det gör jag ju också förstås! men sambon och jag kan ju bara inte låta bli att renovera, inreda, pyssla, måla möbler och allt det där som vi skulle ta seeeeeeen... hehe. Det är tur att vi brinner för det lika mycket båda två.

Jag har massor att visa!
När projekten bara är klara...

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag har sett den där skylten innan och håller med, den är så himla fin! Och har förstås en passande text också! ;)

Kul att ni har energin och lusten till att fixa och dona! Jag skulle också behöva en släng av det.
Så länge inbillar jag mig (och hoppas!) att energin och lusten ska komma tillbaka när solen och vårvärmen kommer.
Jag tittar gärna på ert pysslande så länge, så det ser jag fram emot när det kommer upp fina bilder på bloggen sen! ;)

Ha en skön helg!
Kram //Lisa

Lisa sa...

Du! Det finns två olika skyltar med texten "Cuisine" på hos www.bloominghome.se, under "Skyltar". Tänkte om nån av dom var en sån du sett och vill ha. :)
Kramis!