27 januari 2011

Vad är väl en ynka hundring?




Det kan vara en hel byrå!

Igår gjorde jag ett fynd som jag är mycket belåten med. Jag köpte denna söta byrå för endast 100 kr på Stadsmissionen. Det ingick till och med bärhjälp och inpackning i bilen.




Vi behövde en byrå till arbetsrummet dels för förvaring utav block och sygrejer bl a, men också för att ställa skrivaren på. Den passade perfekt! Phu, jag som inte tog ett enda mått innan jag köpte den.



En bonus är de vackert svängda benen tycker jag.
Den kommer att bli jättefin i vitt!

3 kommentarer:

Line sa...

Ååh, den var verkligen jättefin =)

Är din andra blogg stängd forever eller bara för ett tag?

Kram

Lisa sa...

Vilket klippp! Det lönar sig verkligen att besöka second hand butiker ibland, man vet aldrig vad man kan fynda.
Lär bli jättefin i vitt!

Kram

Ovala drömmar sa...

Taaack :)
Line -nej då, jag har lite beslutsångest bara, är inte så nöjd med den och hm det blev lite väl privat ibland.