12 mars 2012

Men efter då??

Man ska alltid visa även Efterbilder när man renoverar, hur kul är det annars att läsa?

Det har hänt något märkligt sedan J kom till världen. Alla projekt tar tio gånger längre tid och tenderar att inte bli helt färdiga. Det gillar inte jag. Men just nu ooooorkar jag inte bry mig ;)

Allrummet uppe är färdigt, vitt, ljust och härligt. Den mörkt bajsbruna väggen och alla evinnerliga strukturtapeter är borta, det är som ett nytt rum. Ljus mår jag bra utav!





Men som synes så lämnar ju "inredningen" en del att önska... Tss nej jag har inte kommit så långt. Det ska upp tavlor, hyllor med härliga böcker, fler lampor och jag skulle egentligen vilja ha andra möbler och en stooor gosig matta... Men som höggravid i v 34 med många andra saker på Fixalistan så får det tyvärr vänta lite. Typ tvätta upp bebiskläder och sånt hamnar längre upp.

Men det är väldigt skönt att ha det stora jobbet i form utav renoveringen klar!

1 kommentar:

Lisa sa...

Blev ju såå mycket bättre! Skönt att ha en renoveringsdel till avbockad på att-göra-listan. Och nu har du ju det roligaste kvar, allt småpyssel och inhandling av diverse... (det tycker ialla fall jag är det roligaste ;)).
Kram! //Lisa