18 november 2009

Arga Snickaren




Är man lite lätt känslosamt lagd som person, om man blir rörd till tårar utav att titta på Arga Snickaren?

Jag älskar det programmet.
Jag får ont i magen, jag får ångest, jag blir arg, jag förfasas, jag skrattar, jag inspireras och jag blir märkligt nog renoveringssugen, dock även lite rädd på samma gång.

Satan i gatan alltså vad renovering kan förstöra förhållanden. Eller lyfta dem. Beroende på om man jobbar tillsammans, respekterar varandra och har en gemensam plan.
Jag gillar det där.
Att jobba tillsammans.
Men jisses vad lätt det är att köra fast.
Å så ska man ju ha pengar också.


Fan, jag gillar detta programmet skarpt!
Han är så bra, den där Anders.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag följer alltid Arga snickaren också, tycker det är jättebra precis som du säger.
Pontus är så rolig också, han är min fd jobbarkompis son (han är från Nybro, det kanske du hör?) så det är roligt att se honom också. Han har ju en del tokigheter för sig... :)

Lisa sa...

Jag köpte mina vinterstövlar på Sko Dej på Ölands köpstad. Men det är Vagabonds så det är ju inte omöjligt att de säljs i Kalmar också.