16 november 2010

Lägenheten



Nu ligger annonsen på vår lägenhet ute på mäklarens hemsida, på hemnet och idag finns den med i annons i lokaltidningen. Det är lite nervöst! Man har ju ingen aning om hur intresset kommer bli. Längtar tills det är över, så mina nerver får lite vila.





Det som är bra med att plötsligt ha tidspress på sig är att man får klart saker som man tänkt länge, som egentligen inte är så stora projekt men som man tänkt "det gör jag sen" om. Som väggen bakom soffan. Där vi inte hade fått upp något, den stora tomma vita ytan som såg jättetråkig ut. Nu målade vi en spegel vit som vi redan hade och satte upp där. Det blev ännu bättre än jag trott!



De stora kakelplattorna i köket blev vi nöjda med. När det kommer till att renovera köket i huset sen så blir det nog stora plattor där med.




För den som är nyfiken på proffsbilderna som mäklarens fotograf tog så länkar jag till annonsen här nedan. Gud vilken kamera han hade! (å duktig fotograf givetvis) En sån kamera skulle man ha! Jösses vilken skillnad i ljus och skärpa.


Länk till Mäklarannonsen

4 kommentarer:

becca sa...

GRATTIS! husägare så kul, förstår att du längtar. Så fint ni gjort i lägenheten, precis så där gjorde vi när vi skulle sälja vårt förra hus, fixade i ordning, konstigt att man inte gjorde det när man själv skulle bo där, men det är klart att man får ju så mycket mer för en bostad som den är snygg. Jag glömde att titta på mäklarens bilder så jag får gå tillbaka. Tänk att jag missat att ni köpt hus, men det är bara för att jag inte har haft så mycket tid till att titta runt nu på slutet.
Ert nya hus, är det mycket som måste fixas där?
Ha det bra, kram Rebecca.

becca sa...

Hej igen!
Jätte fina bilder på en fin lägenhet, lycka till med försäljningen! det kommer gå bra.
KRAM.

Tova sa...

Åh vad spännande med lägenhetsförsäljning, och nervöst! Som du säger har man ju ingen aaning påförhand hur det kommer gå.

Vi sålde för några veckor sen och denna gång gick det över förväntan, håller tummarna för er med :)
Kramar

Mycket annat & lite betong sa...

Så spännande! Att köpa och sälja bostad är alltid nervöst. Skönt när allt är klart. Ni har gjort lägenheten jättefin tycker jag.
Så kul med ert nya hus. Det ska bli kul att se så småningom.

Hälsningar Agneta