4 september 2010

Älskade lilla J



För exakt en vecka sedan, den 28 augusti kl 23:34 föddes han.
Min underbara lilla son.
Äntligen.

Just nu handlar livet enbart om honom -och jag älskar det!
Han är viktigare än någonting annat i hela världen, ingenting annat spelar någon roll i jämförelse.

Detta lilla liv, denna lilla så perfekta människa, som har vuxit till och bott i min kropp, det är ofattbart. Jag kan inte se mig mätt på honom, den lilla näsan, den söta munnen, de blå ögonen som han fått från mamma, ja allt. Hjärtat är överfullt utav kärlek. Vi tre är en liten familj nu :)

Underbart!

5 kommentarer:

Små steg till ett enklare liv sa...

Grattis till gossen! kram *piah*

Camilla sa...

Stort grattis till din fina son!! Kram

becca sa...

Grattis!
Så härligt att han äntligen har kommit, den första tiden kan vara jobbig men helt underbar.
NJUT och ta vara på din lilla familj, Kram Rebecca.

Mims sa...

Magiskt underbart. Kramar till er alla!

Lisa sa...

Ooohh så mysigt! Stort grattis! John är ett jättefint namn också.
Njut av tiden! Kram