9 november 2008

Välkommen!

Välkommen till min ovala blogg!

Denna blogg är om inredning, renovering, pyssel, målning, pynt, växter inne som ute och allmänt fix i hemmet. Den kommer högst troligen också avhandla storslagna drömmar och visioner om framtida renoveringar eller inredningar.

Just nu är föremålet för det eviga granskandet en bostadsrätt på ca 65 kvadrat samt en söt liten balkong.
Denna har jag och min sambo omvandlat en del sedan köpet 2006, men drömmarna tar aldrig slut och renovera kan man aldrig göra för många gånger!

Eftersom minnet är kort och passionen stor tänkte jag berätta lite om vad vi gjort och vad vi kommer göra, på denna blogg. Här är ett foto på mig ifrån när vi sprutlackerade om samtliga köksluckor, en bild från de glamourösaste stunder renovering kan uppnå! :D



Inga kommentarer: