16 juli 2012

Sommar



Sommaren är i full gång och tiden fylls av underbara minnen, stunder och upplevelser. Jag fotar mycket men främst barnen. Tiden som bebis är så kort, jag vill inte missa en sekund. Denna bloggen får tyvärr vila ett tag nu tror jag, den lilla tid jag har vid datorn läggs främst på att uppdatera vår privata familjeblogg där vänner och familj kan läsa och se bilder på barnen, men den fungerar också som en dagbok för mig. Det är roligt att kunna gå tillbaka sen och återuppleva denna så magiska tid. Barn är livet! Det är nästan ofattbart att jag haft turen att få två sådana här små mirakel, jag känner mig väldigt lyckligt lottad. Lilla Fröken A är nu 2,5 månad gammal och J fyller snart 2 år. Kärleken mellan syskonen är makalöst fin att se på.

När det finns mer tid för trädgården, hemmet, loppisar, renovering och andra projekt så börjar jag skriva här igen! Det finns gott om planer och drömmar men det får bli lite längre fram. Nu är det enbart pussa på, busa med, gosa med och sova middag ihop med varma, mjuka små gosungar som gäller! :)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Förstår att du prioriterar annat än bloggen, det finns definitivt viktigare saker här i livet! :)
Ser fram emot när du bloggar här igen dock. Ha det så himla gott och en skön sommar!
Kram /Lisa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en härlig fredag och
trevlig helg
Kram Tina!!!!